onsdag 27. april 2011

Dette får meg til å smile


Jeg sitter og tenker over hvor godt jeg har det. Og jeg fryder meg ved tanken! Jeg har en fantastisk og vidunderlig ektemann som jeg elsker av hele mitt hjerte, og vi bor på en kjempegrei plass her i Norge. Jeg har en kjærlig og omsorgsfull familie + en veldig skjønn svigerfamilie. Jeg har 5 søsken med 5 vidt forskjellige personligheter- noe jeg setter stor pris på. Jeg har virkelig funnet meg verdens aller beste venner. Jeg studerer, og går for tiden på sykepleien. Jeg spiser meg mett hver dag. Jeg er frisk. Jeg kan høre på musikk dagen lang. Ja, jeg er virkelig velsignet...


Dette får meg til å smile :)


- Renate Wroldsen



2 kommentarer:

  1. aaa, jeg smiiiiiler av at DU smILER . Gud er SÅ god. Du er heldig! Keep up the good work :p Så fiin bloggen din har blitt btw

    SvarSlett
  2. Tuusen takk:) Ja vi har mange grunner til å smile:)

    Du er også en stor grunn til mitt smil;)

    Love you Marielle

    SvarSlett