torsdag 1. desember 2011

O1.12.2O11


Første desember
har ankommet, og jeg har nesten ikke tellingen på hvor mange gleder jeg har i vente! I og med at jeg har klart å holde meg unna julebrus, pepperkaker og julemusikk helt til nå, synes jeg det er kjempenydelig å tenke på at jeg kan gjøre dagens store julekos-innkjøp idag :) Det eneste jeg synes er en smule kjipt, er at snøen enda ikke har meldt sin ankomst. Håper virkelig den kommer snart, for det blir ingen ekte julestemning uten!

Men idag har jeg flere gledelige ting i vente. Idag skal nemlig jeg og min kjære på ultralyd for første gang. Vi skal få se om vi har en liten prins eller prinsesse i vente! Også skal det kontrolleres at barnet er friskt og normalt, hvor stort det har blitt og når den eksakte terminen vil bli. Vi legger alt i Guds hender, og venter i spenning på å få se vårt lille mirakel... Glede!


Jeg ønsker Deg en helt fantastisk dag & en nydelig begynnelse på julen <3




- Renate Wroldsen

2 kommentarer: