søndag 8. januar 2012

7 januar 2011 - 7 januar 2012, the best year of my life!

For et år siden gav meg og Morten Andrè hverandre vårt ja.
Da ble vi Mann & Kone <3



Det er verdt å feire!

Gårsdagen bestod i en himmelsk frokost, mye latter & glede, 3 røde roser (fra Morten til meg...), GOD kaffi, en deilig gå-tur, mange fine bilder, en nyydelig middag etterfulgt av verdens beste dessert på MØR-biffhus, gode & dype samtaler om året som har vært- og hva vi synes har vært høydepunktene til nå... Også selvfølgelig masse kjærlighet <3

Her er noen glimt fra vår ett års bryllupsdag:

- Nydelige roser-

- CafèLatte m/kunst & Appelsin -


Morten vet å sjarmere meg <3

- Vår kjærlighetssti -


<3


- Capture the moment -


- Nydelig solnedgang -


- The Church -


- Verdens Beste Mann! -


- Jordbær & MangoSorbèt m/sjokoladestang, på MØR-biffhus -


- In Love -


- Deilig Dessert -


- :) -

Alt i alt så var dette en helt PERFEKT dag sammen med mannen jeg elsker av hele mitt hjerte.

Jeg må også få frem hvor takknemlig jeg er, for alt jeg har fått & har den dag i dag. Gud så virkelig mine dypeste ønsker gjennom alle mine år i Grimstad. Mitt ønske om å få bli Mortens store flamme, Mortens kjæreste, Mortens kone og rett & slett Mortens store kjærlighet i livet.

Og nå sitter vi her, vært gift i over et år, snart foreldre til ei lita tulle & like (om ikke enda mer) forelsket i hverandre!

Sum sunairum, Gud ser våre drømmer & våre dypeste ønsker her i livet. Han vet akuratt når vi trenger å få dem oppfylt... Det er vi et levende bevis på!


Må alle dine drømmer gå i oppfyllelse!

<3

-
Love from Renate Wroldsen




4 kommentarer:

  1. <3 Grattis med 1års bryllupsdag. love story ! :)

    SvarSlett
  2. Babyen kommer til å elske meg uansett.

















    :) <3

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye(litt på etterskudd)med dagen! Dere stråler kjærlighet fra topp til tå, virkelig!:) Og så må jeg bare si at dere er utrolig flinke til å ta bilder.. skulle ønske jeg var like god.. hehe. Dere er et flott par som jeg og Eivind ønsker å bli bedre kjent med.

    Smil og klem fra Rita <3

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselige kommentarer! :D

    Og Rita, det er gjensidig! Hadde vært koselig å finne på noe med dere en dag:)

    Mange klemmer tilbake<3

    SvarSlett