mandag 23. mai 2011

perspektiv



Vi i Norge er heldige. Vi er statsborgere i en velferdsstat, i et fritt og uavhengig land, som på toppen av det hele er det rikeste landet i verden.

Vår verden har nå kommet til dette stadiet; hvor de rike aldri har vært rikere, og de fattige er på sitt fattigste.
Mangehundretusen mennesker lider. Barn blir prostituert, misbrukt & solgt. Hvert minutt, hver time, hver dag.
Det har aldri før i verdenshistorien vært så mye kriminalitet som det er i disse tider.

Åh, jeg skulle ønske jeg kunne gjort en forskjell, vært til betydning for disse stakkars menneskene som lider så inderlig. Jeg skulle ønske jeg kunne tatt dem inn i varmen hos meg, og gitt dem alt de trenger.

Jeg er likevel uendelig takknemlig for at Jesus, min frelser & bestevenn, husker på alle og enhver.
Jesus er svaret på alt, nettopp fordi han er veien, sannheten og livet.


Her er noen bilder kopiert fra www.theiheartfilm.com.



"La de små barn være, og hindre dem ikke fra å komme til meg! For himmelriket tilhører slike som dem" Matt 19,14



Får dette deg til å se livet i et annet perspektiv?




- Renate Wroldsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar