torsdag 19. mai 2011

Time is priceless

"Meg om to år?"


--------------------------------------------------------------------------

Idag ble jeg ferdig med min tredje eksamen. Dette innebærer at jeg har fullført en stor gruppeeksamen (SY-101), en krevende medikamenteksamen (NV-001) og den største anatomi & fysiologi eksamenen (NV-101). Alt dette på bare 20 dager. Nå er det to eksamener som gjenstår. Anatomi & fysiologi 2 (NV-102), og samfunnsvitenskap(SV-118). Dagene fremover går mest sannsynlig til pugging og lesing for alle penga!

Men, i ettermiddag hadde jeg en opptur i alt stresset. Jeg skypet med mine to bestevenner, Linnèa Marielle og Jenny Deborah! Det var en veldig opptur for meg å prate med de vennene jeg har så nært til hjertet<3
Faktisk, så minte de meg på at jeg må slappe av litt mer... Dette fikk meg til å se ting i perspektiv. Mesteparten av tiden min går til utdannelsen. Av og til tar jeg meg råd & tid til en kino, noe vennebesøk og gode middager sammen med den skjønne mannen min.
Men, det føles som om jeg drukner i lesingen, uansett hvor mye jeg prøver å "koble av". Derfor gjorde den praten jeg hadde med mine bestevenner idag, virkelig susen! Takk<3
Det er klart det er viktig å fokusere på den utdannelsen en har valgt, og spesielt når en virkelig må vise hva en kan... Men er det noe jeg har lært på sykepleien, så er det at det er minst like viktig å senke skuldrene, ta seg en timeout og gjøre noe helt annet... Og bare nyte, rett & slett.

Syns dere ikke at tiden vi har her på jorden er verdt mer enn å stresse den bort?



Så, folkens... Dagens motto er å nyte livet & slappe av!

Jeg skal hvertfall gjøre et forsøk ;)



- Love, Renate Wroldsen

 

1 kommentar:

  1. aww, du er nydelig - PRICELESS rett og slett. Men det å nyte livet er virkelig en daglig challenge. you Go Girl :)

    LMN <3

    SvarSlett